lucky0384
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Moin Jungs,
ich glaube ich lege mir für die Grube eins yps Spielzeug zu, der JK ist mir irgendwie zu schade und zu schwer, also wird der nur zum Angeben, gefahren..
hab da mal ne Spezifikation eines yps , könnt ihr mir sagen ob diese combo was wert ist, oder ist das zusammengewürfeltes Zeug?
___________________________________
1994 Wrangler YJ
Front axle - dana 60, ox locker, 35 spline, chrome alloy shafts, ctm u-joints, dry flanges, disc brakes and 4.56
Rear axle - 14 bolt, detroit locker, disc brakes, and 4.56
Double ram hydraulic steer assist
Bottom belly pan, rear torque arm with johnny joint
Transfer case - 300 with 4-1, tera low twin stick
All four yokes are 1 ton
Wheels - 16.5 double bead locks from 6X6 offroad
Tires - 44 TSL with 95% tread
Winch - warn 9500 TI
Seats - Cobeau black with 5 point race harnesses
Body armor with competition cut, after market hood and front fenders, full roll cage built by duncans offroad
Onboard air with 2 1/2 gallon tank with accessories
RCI Aluminum fuel tank
Engine - 4.0 with cold air intake, after market m.o.r.e. offroad motor mounts
Wheel base was stretched 12 inches, 6 inches in back and 6 inches in front
Optima Battery
brake line lock
-----------------------------
Das soll eigentlich ein reines Offroadspielzeug werden, Tüv und der ganze mist ist mir egal.
Aber sehr Stabil sollte das ganze sein.
Dann man los..
Martin
ich glaube ich lege mir für die Grube eins yps Spielzeug zu, der JK ist mir irgendwie zu schade und zu schwer, also wird der nur zum Angeben, gefahren..
hab da mal ne Spezifikation eines yps , könnt ihr mir sagen ob diese combo was wert ist, oder ist das zusammengewürfeltes Zeug?
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1994 Wrangler YJ
Front axle - dana 60, ox locker, 35 spline, chrome alloy shafts, ctm u-joints, dry flanges, disc brakes and 4.56
Rear axle - 14 bolt, detroit locker, disc brakes, and 4.56
Double ram hydraulic steer assist
Bottom belly pan, rear torque arm with johnny joint
Transfer case - 300 with 4-1, tera low twin stick
All four yokes are 1 ton
Wheels - 16.5 double bead locks from 6X6 offroad
Tires - 44 TSL with 95% tread
Winch - warn 9500 TI
Seats - Cobeau black with 5 point race harnesses
Body armor with competition cut, after market hood and front fenders, full roll cage built by duncans offroad
Onboard air with 2 1/2 gallon tank with accessories
RCI Aluminum fuel tank
Engine - 4.0 with cold air intake, after market m.o.r.e. offroad motor mounts
Wheel base was stretched 12 inches, 6 inches in back and 6 inches in front
Optima Battery
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Das soll eigentlich ein reines Offroadspielzeug werden, Tüv und der ganze mist ist mir egal.
Aber sehr Stabil sollte das ganze sein.
Dann man los..
Martin